
Невідомі завели один із вагонів на території Салтівського трамвайного депо, що в Харкові, розігналися на ньому і зіштовхнулися з 12 вагонами. Сталося це вночі на неділю.
— Металевий скрегіт і звук вагонів, що зіштовхуються, почула близько половини першої ночі співробітниця депо — перегонщиця, — розповідає Микола Радченко, головний інженер "Харківміськелектротрансу". — Жінка злякалася, побігла у ремонтну залу, покликала чоловіків. Ті зателефонували в міліцію. У вагонах були розбиті скло, фари, деформовані кузови. З двох зняли дзеркала.
Міліція приїхала за годину, біля понівечених трамваїв нікого не було.
— У нас територія депо — 23 гектари, на стоянці більше 100 трамваїв. Уночі також проводять роботи. Іде техогляд, машини готують до рейсу. Тобто, люди є. Але всі вони в приміщенні. А стоянка трамваїв — за 100 метрів збоку. Могли й не чути, що відбувається, — пояснює Радченко.
Охороняють депо двоє чоловік із приватної фірми "Пантера".
— Нічого дивного, що не почули, вночі темно. Тут взагалі важко працювати, — каже охоронець Володимир Михайловський. — Ще дерева ростуть. Хтось стане за ялинкою — і його не видно.
Чотири трамваї в депо відремонтували в понеділок. Запчастини взяли з резервного фонду. Скільки треба на ремонт інших, не кажуть.
— Хто це зробив, гадки не маю. Та це не футбольні фани, про яких кажуть у місті. Нам треба все прорахувати. Може, частину грошей компенсує охоронна агенція, співробітники якої недогледіли. У нас до них багато запитань, — говорить Сергій Почепецький, директор "Харківміськелектротрансу".
У міліції своя версія.
— Спочатку перевіримо, чи свіжі це пошкодження, чи зроблені раніше. Щодо цього маємо сумніви, — говорить Ігор Шередега, виконувач обов"язків начальника Салтівського відділку міліції. — Після вирішимо, чи порушувати кримінальну справу.
Представники харківського громадського руху "За трамвай" переконані: провокацію влаштували чиновники мерії, які відповідають за транспорт.
— Вони давно різними способами хочуть задушити електричний транспорт і поставити на ці напрямки свої маршрутки, — вважає Ігор Беспалов. — Дивно, що погром стався перед збільшенням інтервалів руху на трамвайних маршрутах. До того, привести в рух трамвай — увімкнути, підняти понтони, непідготовленій людині важко. І це наштовхує на деякі висновки.
Коментарі