У квітні на 1–2 грн подорожчає проїзд на 15 київських автобусних маршрутах.
Свій транспорт для них запропонували 10 компаній-перевізників. Переможця визначать на конкурсі 30 березня в міськадміністрації. Відбиратимуть підприємства з кращими машинами. Повинні мати низьку підлогу, валідатори для електронного квитка та GPS-навігатори.
— Ціну підніматимемо на одну-дві гривні, залежно від довжини маршруту, — каже власник компанії-перевізника "Політехавто-Б" Микола Бацан, 65 років. — Один низькопідлоговий мікроавтобус "Богдан" стандарту "Євро-5" коштує майже 2 мільйони гривень. Автобус із низькою підлогою типу "Рута" — до 700 тисяч. Але він підходить тільки для коротких маршрутів. Додайте до цього встановлення валідаторів. Усе це повинно окупитися.
— Валідатори мають бути з електронним табло, що дозволить згодом підключити їх до міської електронної системи оплати проїзду за єдиним квитком, — розповідає заступник голови КМДА Дмитро Давтян, 33 роки. — Хочемо вивести з "тіні" доходи від перевезень у приватному транспорті та спростити оплату проїзду. Пасажири розраховуватимуться електронним квитком або карткою із системою PayPass. Ціну квитка міська влада не має права регулювати. Її кожен перевізник визначатиме самостійно.
Нововведення на 15 маршрутах має запрацювати протягом трьох місяців.
Зараз у столиці проїзд в автобусі коштує в середньому 5–6 грн.
Коментарі
4