Запущена минулого тижня столична міська електричка має деякі проблеми. Тому чиновницькі сподівання, що вона полегшить транспортний рух у Києві, поки що не справджуються. Нею їздять небагато пасажирів, адже здебільшого пройти до станцій складно. Лише кілька розташовані біля великих транспортних розв'язок і метро. Підходи й під'їзди до зупинок обладнані погано або не облаштовані взагалі.
Жителям спальних районів Борщагівка та Троєщина, яким найдовше і найскладніше діставатися до центру міста, запуск електички не допоміг.
— Не розумію, навіщо нам вона в такому варіанті потрібна, — каже Сергій Леонідович, житель просп. Маяковського, що на Троєщині. — До станції потрібно йти майже кілометр. Це не заміна метро. Потяги підремонтували, а про пасажирів забули.
За сервіс у новому транспорті фактично відповідає міська адміністрація. Хоча більшу частину витрат зі спорудження взяла на себе залізниця — виплатила 223 млн грн, з яких тільки 80 млн узяли з держбюджету. Решта — власні кошти підприємства.
Коли цей проект лише запускали, обов'язки між Південно-Західною залізницею і "Київпастрансом" розподілялися так. Залізничники брали на себе всі роботи з будівництва та реконструкції платформ, модернізації контактної мережі та пристроїв електропостачання, укладання шляхів і стрілочних переведень, а також капітальний ремонт самих електропоїздів. "Київпастранс" повинен був побудувати підходи до платформ, установити квиткові каси та організувати роботу касирів. Увести в експлуатацію турнікетні системи, налагодити інформування пасажирів.
На багатьох станціях досі не повісили дороговказів. Пасажирам доводиться звертатися до залізничників, аби зрозуміти, куди потрібно йти. Турнікети не працюють, і поки що біля них стоять охоронці з компостерами. Квитки можна придбати в касі чи в кондукторів. Однак це люди, переведені з інших управлінь, наприклад, трамвайних депо. Кваліфіковано поінформувати пасажирів про поїздку здебільшого не можуть.
Залізничники, відколи електричку запустили, передали поїзди на баланс міста і зараз лише керують ними. Перший місяць роботи назвали тестовим.
— Сподіваюся, те, чого не хватає цій електричці, ще зроблять, і їздити нею стане зручно, — говорить Олександр Воробйов із Борщагівки.
Коментарі