пʼятниця, 14 вересня 2012 05:30

Політична реклама подорожчала на 50 відсотків

На передвиборну рекламу кандидати загалом витратять близько $2,5 млрд. Мінімальні витрати кандидата-мажоритарника на півроку становлять 700 тис., а для ефективніших результатів — 1,5 млн і більше. Помітна участь партії у виборчій кампанії коштує від $35 млн, максимальні витрати зростуть до $200 млн, каже керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, 31 рік.

Наскільки дієвою є нинішня політична реклама?

— Більшість політичних сил переважно застосовують іміджеву рекламу. Вони поставили перед собою задачу втримати лояльний електорат або викликати прихильність тих, хто не визначився. Це просто логотип, назва партії, гасло, покликане сформувати емоційну прив'язаність. Ключове слово реклами Партії регіонів — "стабільність". Синє тло символізує консерватизм. У Наталії Королевської постійно використовують слово "новий". Вони також обрали синій фон. Опозиція має стару кольорову гаму й робить акцент на факті об'єднаності. Партія Віталія Кличка традиційно наголошує на силі, використовує агресивний червоний колір. Є також реклама, яка продає. У ній наявна практична інформація. Такою є хіба що реклама комуністів. Креативу небагато, але вона "продає", пропонує конкретні дії — "посадимо бандитів", "віддамо землю".

Чи є шанси у мажоритарників, які не мають великих ресурсів на рекламу?

— Так, і великі. У піраміді пріоритетів при політичній агітації є персона кандидата, її команда та її програма й цінності. Таку інформацію можна донести до людей і без реклами. Якщо кандидат знає про сміттєспалювальний завод або низькі зарплати у своєму окрузі та пропонує варіанти вирішення проблеми, це буде ефективніше реклами. На Заході використовують дуже мало прямої політичної реклами, в основному агітують "від дверей до дверей". Спілкування — найкращий метод промоції товару чи політика. В Україні це не популярно, тому що політтехнологи просто не вміють агітувати. Маленька партія чи мажоритарник, які грамотно побудують свою кампанію на окрузі, заохотять агітаторів, які будуть працювати за ідею, можуть отримати хороші шанси перемогти.

Політична реклама подорожчала?

— У порівнянні з минулими парламентськими виборами — на 50-60 відсотків. Тоді було мало комерційної реклами, а зараз нею зайняті 80 відсотків рекламних площ і ефірного часу. Місця на всіх ресурсах залишається мало, попит перевищив пропозицію, тому ціни зросли.

Зараз ви читаєте новину «Політична реклама подорожчала на 50 відсотків». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути