9 лютого у Черкасах мали показати стрічку українського режисера Михайла Іллєнка "Той Хто Пройшов Крізь Вогонь". Але прем'єру відклали до 11 лютого. Через те, що у прокатників бракує копій.
— Я на четвер із мамою домовилася, щоб вона з малим посиділа, — каже черкаска 20-річна Мар'яна Верховцева. — Хотіла подивитися цей фільм. Про нього багато писали. А тоді бачу у Фейсбуці — запрошують на 11-те. Тепер не знаю, чи в мене вийде вирватися.
У середу біля входу до кінотеатру висить афіша "Той Хто Пройшов Крізь Вогонь". Дати показу немає. Біля каси нікого. Білетерка Іда Мурзич, 72 роки, говорить, стрічкою цікавилися багато людей. Але квитків іще не продають.
— Власники фільму не замовили вчасно копії, тому зараз запізнюються з друком плівок, — пояснює Тетяна Якубова, директор кінотеатру "Україна". — Фільм буде в суботу. Два сеанси — на 16.50 і 20.20. Хоч дистриб'ютори розписують цей фільм по одному сеансу, бояться комерційного провалу.
— Я не надто часто й не надто охоче ходжу в кіно. Але буваю інколи, — розказує музикант Олександр Положинський, 39 років. — Натрапив в інтернеті на рекламу українського фільму й вирішив сходити, підтримати. 20 січня, п'ятниця, 15.35, кінотеатр "Жовтень". На під'їзді бачу — троє чоловіків закінчували розчищати сніг на стоянці. О, думаю, чекають напливу глядачів. Але ні на вході, ні у фойє жодної афіші цього фільму. Касир нічого не чула про нього. Адміністратор заради мене перериває розмову по мобільному. Її відповідь була приблизно така: "Так, у нас справді сьогодні планували показ цього фільму, але нам не встигли його привезти".
"Той Хто Пройшов Крізь Вогонь" вийшов на екрани 19 січня. Є 20 копій цієї стрічки. Тобто одночасно її можуть показувати не більш як у 20 кінотеатрах.
— На п'ятницю замовили ще 10 копій, — говорить власник мережі "Кінопалац" 54-річний Богдан Батрух. — Ті 20, які маємо, на плівці формату "діджитал". А більшість регіональних кінотеатрів не мають таких проекторів. Тому ці 10 будуть на плівці 35 міліметрів.
— "Той Хто Пройшов Крізь Вогонь" поводиться у прокаті нетипово, — продовжує Батрух. — Зазвичай картина збирає найбільше глядачів у перший тиждень. Потім їх кількість поступово спадає. Цей же фільм із кожним тижнем збирає все більше глядачів. Ті, хто бачив, кажуть, вона справді непогана.
Бюджет фільму становить 16 млн грн. Щоб окупився, його мають переглянути приблизно 530 тис. осіб. Із дня виходу подивилися 20 тис.
Коментарі