У неділю, 29 червня, тіла 15 загиблих моряків із затонулого судна "Нафтогаз-67" привезли з Китаю до Сімферополя. Вони були в цинкових капсулах, складених у фанерні ящики. У вівторок поховали 12 із 15 загиблих. Судно після зіткнення з китайським суховантажем затонуло 22 березня в Південно-Китайському морі поблизу Гонконгу.
Родичі 26-річного Максима Тарана, моториста I класу, наполягли, щоб труну відкрили. Хотіли пересвідчитися, що ховатимуть саме його. Підозри в рідних викликали шрами на тілі чоловіка. У морзі підтвердили: у покійного відсутні дві нирки та селезінка.
Здивувало родичів і те, що в документах, що супроводжували останки загиблих, китайці не вказали причину смерті моряків.
Гонконг — спеціальний адміністративний район Китаю. Його вважають одним із лідерів "чорної трансплантології".
— Ви уявляєте, що може бути з трупами, які знаходилися під водою тривалий термін? — говорить Юрій Авдєєв, керівник прес-служби Чорноморнафтогазу. Судно належало цьому підприємству. — Селезінка в солоній воді може розчинитися. Крім цього, всім трупам у Гонконгу робили ідентифікацію у восьми лабораторіях. Для цього брали їхні органи для звірки ДНК. Це нормальне явище. Родичі моряків написали заяву про відмову робити додаткове тестування на ДНК в Україні. Ніхто більше не відкривав гроби з тілами загиблих.
На момент аварії на борту були 24 українці й один китайський моряк. 18 наших співвітчизників загинули. Вони були родом із Чорноморського, Феодосії, Євпаторії та Херсона. "Нафтогаз-67" китайці підняли з дна моря майже за місяць — 29 квітня. До того тіла 15 моряків знаходилися під водою. Трьох загиблих вдалося витягти раніше.
Причину зіткнення кораблів розслідує морська влада Китаю. Одним із фігурантів справи є капітан "Нафтогазу-67" Юрій Кулемісін. Під час трагедії він врятувався.
Коментарі