Кілька гектарів чистої території, тонни вивезеного сміття — такий результат екологічного прибирання, яке за ініціативою провідних радіостанцій і екобренда "МОРОША" відбулося минулої суботи в столичному Гідропарку.
На заклик взяти участь у масштабному екосуботнику відгукнулися півтори тисячі активістів.
— Ми думали, як зробити так, щоб у суботу вранці зібрати разом багато людей і змусити їх із насолодою потрудитися, — каже бренд-менеджер торгової марки "МОРОША" Андрій А. Матузко. — Рецепт простий: добра екологічна мета, позитивний настрій, зустріч із популярними радіодіджеями, плюс роздача автографів та подарунків. У підсумку банальне прибирання території перетворюється на цікаве, а головне — суспільно корисне проведення часу.
Команди небайдужих захисників природи очолили відомі ведучі радіостанцій "Хіт ФМ", "Русское радио", "Радіо Рокс", "Радіо Мелодія" і "Кісс ФМ". Кілька годин спільними зусиллями очищали улюблене місце відпочинку киян від завалів сміття.
— Як сказав класик, не потрібно боротися за чистоту, треба підмітати, — продовжує Андрій А. Матузко. — Слідуючи цій раціональній пораді, ми сміливо взялися за віники та граблі, щоб привести в порядок знаковий зелений куточок столиці — Гідропарк. Цілком природно, що ініціатором цієї акції виступила "МОРОША" — екобренд, який уособлює собою первозданну природну чистоту.
Прибирання Гідропарку завершилося автограф-сесією та фотографуванням на згадку. Організатори вірять, що подібні екосуботники стануть доброю традицією не тільки в Києві, але й у всіх містах України.
Коментарі