середа, 27 березня 2013 07:15

Після продажу автовокзалу в Києві подорожчають квитки

Автор: фото з сайта www.focus.ua
  Олександр Сергієнко: 
”Наші чиновники орієнтуються не на надання послуг, а на те, щоб отримати відкат чи хабар”
Олександр Сергієнко: ”Наші чиновники орієнтуються не на надання послуг, а на те, щоб отримати відкат чи хабар”

Центральний автовокзал столиці продадуть. Фонд держмайна включив його до переліку об'єктів, що підлягають приватизації 2013-го. Після продажу збільшиться плата за стоянку автобусів. Це призведе до здорожчання квитків, вважає 61-річний Олександр Сергієнко, директор "Інституту міста".

— Віддавати такий величезний об'єкт — не по-державному. Ми вже проходили таке 1990-х, коли приватизовували все і вся, звісно, за умови збереження всіх функцій. Але через деякий час виявлялося, що об'єкти поміняли своє призначення на бутіки й кафе. Краще здати в оренду чи концесію.

Чому зацікавилися автовокзалом?

— Якщо в нас розвиватиметься дорожньо-транспортна мережа, то кількість автобусних перевезень по країні зростатиме. Це прибутковий бізнес. Українці звикли, що більшість пасажирів перевозить залізниця. За кордоном навпаки — більшість становлять автобусні перевезення. Проблема в тому, що наші чиновники орієнтуються не на надання послуг, а на те, щоб отримати відкат чи хабар. От розпродали вже всі об'єкти, дійшла черга й до Центрального автовокзалу.

Чого слід чекати від продажу автовокзалу?

— Найліпше з найгірших варіантів — якщо покупець зробить ремонт будівлі, здаватиме окремі приміщення в оренду під кафе та магазини. Але ж сума вкладених коштів буде значно більшою, ніж сплата оренди. Їх треба повернути швидше. Тому він підніматиме вартість стоянки. А перевізники, щоб відбити витрати, збільшать ціни на проїзд. У результаті за все розплачуватимуться громадяни.

Торік у місті Кострома в Російській Федерації міський автовокзал продали. Покупець підняв ціни настільки, що владі терміново довелося шукати альтернативні майданчики для відправки міжміських і внутрішньообласних рейсів. Подібне може статися й у нас. Недарма Попов знову заговорив про будівництво автовокзалу на Кільцевій дорозі. Але цього не можна допускати. Бо місцезнаходження Центрального автовокзалу чудове — поряд грандіозна транспортна розв'язка, метро. Основна репліка влади: автовокзал — це велика загазованість майже в центрі міста. Але у Вашингтоні майже в центрі одного з міст знаходиться аеродром, і чудово там функціонує.

Який найгірший варіант?

— Що автовокзал перетворять на черговий торгово-розважальний центр.

Центральний автовокзал у жахливому стані.

— Абсолютно погоджуюсь. Його необхідно обладнати зручними платформами для очікування, підходами. А не дерев'яними лавками, мов у якомусь селі. Зал очікування має бути підлаштований під інтенсивний графік руху, щоб сидіти там не більш як півгодини, а не годинами, а то й добу, як зараз. Обладнати його закладами харчування, а не якимись "наливайками".

Зараз ви читаєте новину «Після продажу автовокзалу в Києві подорожчають квитки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

7

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути