"На зупинці до маршрутки сідає перевдягнений у цивільне інспектор. Він нотує всі порушення, які робить водій. Позаду також їде наша машина, у якій працівники центру пропаганди знімають усе на відеокамеру", — розповідає Юрій Топтун, 42 роки, з управління ДАІ Луганської області.
Такий метод контролю за водіями маршрутних таксі запровадили в обласному центрі. Перевірки даішники проводять уранці та ввечері. Зафіксувавши порушення на папері, на кінцевій зупинці маршруту інспектор представляється водієві та складає протокол. Раніше це робили одразу після порушення водієм правил дорожнього руху.
— Відмовилися від такого, бо пасажирам доводиться чекати щонайменше 10–15 хвилин. Вирішили їх не затримувати, — пояснює Топтун.
Найчастіше луганські водії висаджують пасажирів у невстановлених місцях, не пропускають пішоходів на переходах. Виправдовуються тим, що на дорогах багато транспорту. Швидкість перевищують, аби встигнути за графіком.
В управлінні державтоінспекції кажуть, що їхня операція є результативною. Водії маршруток почали обережніше їздити. Адже за три і більше грубих порушень упродовж року їх можуть відправити на перескладання екзамену з правил дорожнього руху.
Коментарі