Від 10 червня на дорогах знову працюватимуть стаціонарні пости Дорожньо-патрульної служби. Усього по Україні тепер буде 34.
Їх ліквідував 2008-го тодішній міністр Юрій Луценко. Замість них створили пости громадської допомоги. А близько 5 тис. працівників перевели в патрульну службу.
— Теперішні пости кардинально відрізнятимуться від своїх попередників. Усі будуть обладнані новими приладами фіксації безпеки руху "Рубіж", — каже Олег Сірий із відділу організації роботи ДПС Управління Державтоінспекції. — Це українська розробка. Прилад фотографує номер машини і в режимі онлайн пробиває її по базі даних, чи не в розшуку. Також пости обладнані приладами, які фіксують швидкість авто за кілометр від пункту. Вводитимемо й інші новинки. Вся система створена так, що у неї неможливе втручання зі сторони.
"Рубіж" зараз стоїть на 10 постах. Інші 24 обіцяють дообладнати до кінця року.
— До нас мало не щотижня дзвонили люди і просили відновити пости постійної дислокації, — продовжує Олег Сірий. — Ми обладнаємо на них місця для паркування, для відпочинку автомобілістів.
З появою постів зменшиться кількість несправних машин на дорогах, вважає 41-річний Андрій Петренко, президент асоціації експертів автомобільного бізнесу:
— Уночі перевірку документів на машину проводитимуть в освітленому місці, а не десь в кущах. Також водії знатимуть, куди звертатися в разі потреби допомоги. Та й коли міліція оголосить план "Перехват", то легше буде спіймати злочинця. Але є ризик, коли почнуть усіх зупиняти під виглядом перевірки документів, а вимагатимуть хабарі.
Коментарі