Мелітопольська черешня отримала офіційний статус географічного бренду. Стала першою українською ягодою із такою відзнакою.
— Тепер черешня має право на визнання в Європейському Союзі, — говорить нардеп Дмитро Костюк, 27 років. — Рішення прийняли в Мінекономіки. Заявку на реєстрацію географічного бренду подала Асоціація виробників мелітопольської черешні. Відтепер називатися так може тільки ягода, вирощена біля Мелітополя на Запоріжжі.
Продавати її зможуть лише виробники, які дотримуватимуться стандартів вирощування.
— Наша черешня вже давно мала звання народного бренду, — говорить голова Асоціації виробників мелітопольської черешні Геннадій Подшивалов. — Офіційним статусом ми лише захистили виробників. Бо під цією назвою продавалися ягоди із Закарпаття, Дніпропетровщини. Тепер зможемо подбати і про якість продукту. Бо виробники змушені дотримуватися чітко прописаних стандартів вирощування, збирання, транспортування, охолодження.
Мелітопольська черешня унікальна способом вирощування та смаком. Дерева ростуть у родючому чорноземі під шаром піску 0,5–1,5 м. Поглинають із ґрунту поживні речовини, яких поблизу Мелітополя більше, ніж в інших регіонах. Смакові властивості формуються без поливу і добрив. В інших місцевостях черешні садять у чорнозем і смак змінюють завдяки поливу та підживленням.
Коментарі