Із минулої середи в столиці з"явився новий вид громадського транспорту — міська електричка. Між Троєщиною, найбільшим у місті спальним районом на лівобережжі та станцією метро Петрівка відтепер курсуватимуть три 6-вагонних потяги.
Електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до дев"ятої ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи Троєщина до залізничної станції Київ-Петрівка і назад. Інтервал руху — 12–14 хв. Дорога з лівого берега на правий триватиме 7 хв. Увечері електричка курсуватиме з 17-ї до 19.44. Інтервал руху такий самий.
Платформа Троєщина розміщена у дачному масиві Воскресенські сади. Спальний район, іменем якого вона названа, — за 3 км звідти. Аби жителі Троєщини не ходили до залізниці пішки, міськдержадміністрація пустила два автобусні маршрути — N60, 61. Квиток коштує 2 грн. Але пасажир за ці гроші має право проїзду в автобусі та електричці. Вартість окремого білета на міську електричку — 1,7 грн. Новий проект мерії захоплення у троєщинців не викликає.
— Не уявляю, з якого дива після роботи я бігатиму по залізничних коліях на Петрівці, щоб звідти їхати на Райдужний масив і там чекати автобус на Троєщину. Простіше сісти в маршрутку й одразу приїхати додому. Думаю, електричкою Черновецького будуть їздити лише туристи, — каже 24-річна Юлія Самойлова з вул. Драйзера.
Зручним транспортом залізниця стане, лише коли її маршрут подовжать хоча б до залізничної платформи Сирецька, вважає Юлія.
Начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, 53 роки, обіцяє так і зробити. Електрички згодом їздитимуть аж до вокзалу Київ-Пасажирський.
— Це створить комфортні умови пересування для киян. Жителі лівобережних житлових масивів зможуть без пробок і тісняви пересісти з міської електрички в будь-яку з трьох гілок столичного метро на станціях Петрівка, Сирецька, Вокзальна, — каже Олексій Кривопішин.
Коментарі