Імениті горілчані магнати алкогольного ринку змушені знову поступитися українцям. Торгова марка "Хлібний Дар" стала єдиним українським брендом у трійці лідерів світового горілчаного рейтингу "Клуб мільйонерів 2012", опублікованому авторитетним британським журналом "Drinks International". Його складали на основі торішніх обсягів продажу.
Світову популярність торгова марка "Хлібний Дар" здобула, коли підбивали підсумки 2009 року. Тоді авторитетний американський галузевий журнал "Імпакт" назвав "Хлібний Дар" головною сенсацією року. Завдяки стрімкому зростанню продажів "Хлібний Дар" увірвався до трійки найбільш продаваних горілок світу після "Смірнофф" і "Зеленої марки". Він став українською горілкою №1 за обсягами продажів, випередивши інші українські торгові марки.
Крім високих позицій у міжнародних рейтингах, торгова марка "Хлібний Дар" впевнено зберігає перше місце і в Україні. Дані галузевої асоціації "Укргорілка" свідчать про лідерство виробника ТМ "Хлібний Дар" — "Національної Горілчаної Компанії" — на вітчизняному ринку.
— Коли мене запитують, як нам вдалося вийти на світовий рівень лідерства, я відповідаю, що в цій галузі немає місця випадковостям, — коментує Микола Бабич, генеральний директор "Національної Горілчаної Компанії". — Одним з головних наших напрямків є безперервний розвиток та пошук кращих рішень. Це саме те, чого зараз очікує від нас сучасний споживач — нові продуктові пропозиції і гарантії високої якості. Ми прагнемо давати споживачам найкраще, що тільки може запропонувати ринок, адже висока якість бренду "Хлібний Дар" — найкраща реклама.
Коментарі