Дорожній фонд створять у Міністерстві інфраструктури. За його рахунок ремонтуватимуть українські дороги. Працюватимуть за досвідом США. Там траси відновлюють на гроші від штрафів за надмірно завантажені фури. Також сюди надходитимуть кошти з акцизів на пальне.
Структуру створять у рамках реформи державного підприємства "Укравтодор", каже міністр інфраструктури 37-річний Володимир Омелян:
— У США ця модель працює з 1950-х. Запроваджуємо цей досвід в Україні. Гроші у фонд надійдуть із тих самих джерел, що й в Америці — штрафи та акцизи на пальне.
Також у міністерстві за три роки планують запустити систему толінгу (платний проїзд дорогами для вантажівок. — ГПУ).
— Плату братимуть лише з вантажівок, що везуть іноземні товари вагою понад 12 тонн. Відраховуватимуть невеликі кошти в український бюджет, — говорить міністр. — Проти такої системи виступають великі компанії з перевезень. Доводиться їм пояснювати. Якщо бюрократичний апарат запрацює правильно, зароблять усі — держава, громадяни й бізнес.
Нині в рамках реформи поблизу великих митниць встановлені ваги для вантажівок.
Коментарі