— У Київ зручніше їздити електричкою, ніж маршруткою. Тільки перерва між відправленнями у годину — це занадто. Якби зробили раз у 15 хвилин, було б краще, — каже вишгородка Ганна Олександрівна, 70 років.
29 жовтня звідти до столиці відкрили залізничний рух.
Два дизельні потяги робитимуть шість рейсів на день. По три вранці та ввечері. Ходитимуть з посадочної платформи у місті Вишгород на вул. Набережній до станції Київ-Петрівка. Звідти можна пересісти в метро. Кожен потяг має шість вагонів. Перевозить тисячу пасажирів. Квиток коштуватиме близько 3 грн. Така сама вартість проїзду в тутешніх маршрутках до столиці.
— Маршрутки на Київ ходять забиті. Не завжди залізеш. А тут місця більше. Можна й городину на ринок возити, — розповідає 45-річна Валентина Сірко. З чоловіком стали пасажирами першого рейсу вишгородської електрички.
Пасажирська лінія завдовжки 12 км. Потяг проходить її за 20 хв. Залізнична гілка між Києвом та Вишгородом побудована за радянських часів. Але використовували її лише для потреб Київської гідроелектростанції та промислових підприємств міста. Перед пуском пасажирських дизелів Південно-Західна залізниця капітально відремонтувала 6,5 км колії, замінила старі дерев'яні шпали на залізобетонні, облаштувала зупиночну платформу.
— На цей проект витратили близько 30 мільйонів гривень. Пізніше зробимо накриття над платформою для зручності пасажирів та пішохідний мостовий перехід, — пообіцяв на відкритті Костянтин Єфименко, міністр транспорту та зв'язку.
Через запуск електрички можуть подорожчати квартири та будинки у Вишгороді, що за 10 хв. пішої ходи від залізничної станції. Так вважає київський рієлтор 27-річний Денис Кривенко:
— Але не набагато. Заможні люди їздять на автомобілях, а не в електричках. Тому вони радше куплять котедж під Вишгородом, а не житло в самому місті.
Коментарі