Запорізький автомобілебудівний завод припинив виробництво моделі "Ланос". Причина — економічна ситуація в країні й зниження попиту на машини. Вплинуло й ввезення автомобілей на "євробляхах", зазначають у компанії "Укравто", до складу якої входить ЗАЗ.
Випуск припинили тимчасово.
— Виробництво зупинили, бо нема ринку збуту для такої кількості автомобілів, яку міг би випускати завод. А збирати в маленьких обсягах невигідно — вартість однієї машини буде дуже високою, — каже автоексперт Олег Омельницький, 40 років.
Модель ЗАЗ "Сенс", яка відрізняється від "Ланоса" двигуном і коробкою передач української розробки, вироблятимуть. Коштує від 177 тис. грн.
— Його залишили, бо він тисяч на 30 дешевший за "Ланос". Поки що є попит на автівку такого типу, — додає експерт. — Однак, якщо законодавство щодо нерозмитнених авто надалі буде ліберальним, невдовзі завод відмовиться й від "Сенсів".
Південнокорейська компанія "Деу" почала випускати "Ланоси" 1997-го. Через п'ять років модель стали збирати в Україні. Протягом 2006–2011 років "Ланос" був найпродаванішим автомобілем у своєму класі.
— Він був одним із найдоступніших. Коли почали його продавати, російська "Лада" займала 60 відсотків ринку. А зараз навіть одного відсотка не має, — говорить Олег Омельницький. — Феномен популярності моделі — у простій надійній конструкції та нестаріючому дизайні. Крім того, для обслуговування машини підготували розгалужену сервісну мережу по всій країні, вклали кошти у створення позитивного іміджу авто.
Коментарі