45-річний Володимир Макеєнко, голова регламентного комітету, "регіонал", пропонує припинити фінансування автопарку Верховної Ради. Каже, це значно скоротить видатки парламенту. Радить водіям автопарку заробляти по-іншому.
— Я готую законопроект і хочу добитися, аби на закупівлю нових машин з держбюджету на наступний рік дали нуль, — говорить Володимир Макеєнко. — Бо ж все одно мало хто з депутатів їздить на державних машинах. Вони на своїх. Навіщо їм автопарк? Але ці машини, які вже є в автопарку, продати практично неможливо, бо це вийдуть копійки. І щоб люди там не втратили роботу, автопарк треба перевести на комерційну основу. Нехай водії чіпляють лічильники і таксують. Гараж має заробляти на зарплату водіїв, бензин, запчастини. "Калимом" і так займаються багато водіїв, які працюють у Раді.
Не проти цієї ідеї ще один член регламентного комітету "бютівець" Сергій Сас, 53 роки. До того ж каже, не завжди з водіями автопарку безпечно їздити:
— Кілька років тому був період, коли водіїв набирали просто з вулиці або приводили через знайомства. Тоді з ними було страшно сідати в авто: манера водіння, манера спілкування незрозуміла. Було таке, що водії запізнювалися, їх доводилося чекати або взагалі забували забрати.
Коментарі