— 10 кілометрів дороги їхав одну годину. І майже весь час то була обочина. Тепер до Червонограда хіба бетеером поїду. Попрошу командира частини, де працюю, щоб дав. Бо з ним дешевше буде та безпечніше, — розповідає 40-річний Ігор Сірковський. На Великдень він їздив з волинського міста Нововолинськ до родичів у Жовківський район Львівщини. На дорозі між містами Червоноград і Великі Мости у Львівській області двічі пробивав колеса у позашляховику "ніссан".
Відрізок траси між містами має обласний статус. Належить до автодороги регіонального значення Ковель — Луцьк — Жовква. Востаннє капітально її ремонтували у 1980-х. На сьогодні там суцільні ями. Де-не-де асфальт зовсім зійшов, залишився тільки шар піску. Щоб оминути ями, водії їздять по всій проїжджій частині.
— За ті кілометри не бачив ні одного цілого участка. Розумію, що тут багато є підприємств і їздять багато грузовиків. Але то, до чого довели дорогу, просто страшно, — говорить Ігор.
Як на початку квітня зійшов сніг, місцями ями засипали породою-відходами від добування вугілля. За кілька днів її повибивало з дороги колесами.
— Скоро сюда маршрутки не захотять їздити. Найбільший орган у людини — то є дупа. Ось зараз ми сидимо в дупі. Діти бігають по канавах і збирають ковпаки, бампери. Тут як ускочиш, то все. Ми вже куда тільки не зверталися, писали, — розповідає колишній шахтар 62-річний Ілля Тимошевич із селища Гірник біля Червонограда. — Позасипали камінням ями й кажуть, що все зробили. А тут одному грузовику достатньо проїхатися, і того каміння вже немає. У всіх всюда відмовка одна — немає грошей. Зять додому їде з Червонограда кілька кілометрів у Гірник годину. Та йому вигідніше кинути машину і прийти пішки.
Цьогоріч на ремонт доріг у Львівській області з держбюджету виділили 153 млн грн. В Облавтодорі розповідають: щоб повністю полагодити шлях, потрібно 730 млн. Скільки є грошей на ремонт ділянки від Червонограда до Великих Мостів, не кажуть.
Коментарі
6