
У ралі "Дакар", що стартує 5 січня 2008 року в Лісабоні, вперше за його 30-річну історію візьме участь український екіпаж. Минулої неділі пілот Вадим Нестерчук, 37 років, і штурман Костянтин Мещеряков презентували в Києві свою бойову машину "Oптіма Лізінг Юкрейн". Нею спортсмени мають подолати 9273 км — відстань між столицями Португалії та Сенегалу. Траса поділена на 15 етапів.
— До фінішу нам доведеться рухатися не вітчизняним автомобілем, а на переобладнаній іномарці, — говорять гонщики.
Дизельний двигун української автівки замінений на бензиновий. Його об"єм збільшений до чотирьох літрів. Витрата палива — 70 л на 100 км. Для цього встановили новий бак на 520 л.
— Такі кардинальні переробки повністю виправдані, — розповідає пілот команди Вадим Нестерчук. — Адже під час гонки в пустелі навантаження на авто просто божевільні. Серійні машини такого можуть і не витримати. Тому джип був повністю перероблений у найкращих майстернях Європи. Після всіх удосконалень — причому все за власні гроші українських пілотів — ціна машини зросла в 25 разів і тепер складає близько півмільйона євро.
Минулого місяця Нестерчук та Мещеряков були на випробуваннях у Марокко. Торік Костянтин виступав у "Дакарі" — у складі російської команди. Він говорить, окрім піску є багато чинників, без урахування яких не досягти необхідного результату:
— Бували випадки, коли автомашини зупиняли бандитські угруповання, відбирали в пілотів документи, гроші. Це траплялося в Малі, там неспокійна обстановка через наявність підрозділів терористичної організації "Аль-Каїда".
Коментарі