На території фан-зони до Євро-2012 у Харкові та поблизу неї роздають рекламу фінансової піраміди МММ.
Флаєри, стилізовані під 20-доларові банкноти, роздають хлопці, з вигляду - середнього шкільного віку. Більшість туристів та харків'ян рекламу одразу ж викидають.
Також на території парку Шевченка, що одразу біля фан-зони, іноземцям активно пропонують: сфотографуватися з пітоном чи совою, покататися на поні, дізнатися свою вагу та силу удару. Втім, за півгодини, які кореспондент Gazeta.ua провів на території парку, запропонованим скористалися лише кілька українців.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Голландським фанам в Харкові "втюхують" мобільні стартові пакети
Мало іноземних відвідувачів і в зоопарку поблизу.
"Я не вражений. Значно гірше за звіринець у моєму місті", - каже 12-річний Уве з Роттердаму.
Іноземці поводяться жваво, час від часу вигукують уривки з фанатських пісень - особливо перед тим, як підняти келих із пивом. Однак спілкуються лише між собою, невеликими групками. З харків'янами не розмовляють - хіба-що, якщо першими розмову зав'яжуть українці.
Про організацію чемпіонату всі, як один, відповідають: "Поки що все в порядку".
Коментарі
10