Подробиці розповів Арі Закарян:
- Історія, звичайно, дивна. Квитки на рейс в Сочі ми купили в Москві ще вчора. Причому, квитків бізнес-класса не було, і ми купили три квитки економ-класса. У аеропорт приїхали наперед - задовго до крайнього терміну, тому що хотіли ще пообідати. До стійки реєстрації також пришли вчасно. Наші речі відправили до багажу, а нам запропонували небагато почекати, сказали: можливо, з"являться квитки бізнес-класса. Після цього продовжували реєструвати інших пасажирів. А потім підійшла головна по зміні, і заявила: мовляв, даруйте, разом ви летіти не можете, є тільки два місця, а якщо вам обов"язково летіти утрьох, давайте переробимо квитки на рейс, що вилітає в Сочі в 19.00. Зауваження, що у нас квитки - ось, подивіться, викликало лише бурю негативних емоцій. Пізніше директор аеропорту сказав нам, що на 120 місць в літаку "Аерофлот" продав 124 квитки. Можна припустити, що подібна практика ведення бізнесу є для авіакомпанії стандартом. В усякому разі, коли намагався пояснити головною по зміні, що так поступати непривабливо і неправильно, що тим більше так непривабливо поступати по відношенню до Євгенія Плющенко, що ця історія викличе великий резонанс, від якого постраждає і імідж "Аерофлоту", вона лише гмикнула. Взагалі, ця жінка поводилася дуже грубо і невиховано. Літак відлетів. Ми тепер чекаємо пояснень, вибачень і всього іншого, щ має бути в таких випадках.
×
Коментарі