Відповідно до класифікації УЄФА львівський аеропорт віднесений до 4 категорії. Це означає, що в Львові необхідно виконати дуже великий обсяг робіт, але при цьому вони ще не початі і їх завершення до 2012 року малоймовірне. Крім того, проекту реконструкції львівського аеропорту наданий найвищий ступінь ризику - червоний.
"Запропонована велика програма будівництва. В той час, як держава забезпечила фінансування деяких проектів, аеропорт так і не знайшов приватних інвесторів. Держава пообіцяла повне фінансування робіт, якщо приватне не буде знайдено. Терміни введення в експлуатацію нового терміналу в кінці 2011 року є дуже жорсткими. Важливим питанням, що стосується злітно-посадкової смуги, є те, що вона при своїй сьогоднішній довжині повинна одержати нове покриття для прийому важчих літаків західного виробництва. Це повинно бути реалізовано протягом 2010 року. Значну кількість проектів у Львові вимагають координації в короткий проміжок часу", - йдеться в звіті УЄФА.
Документ також акцентує увагу на тому, що існуючий термінал може забезпечити лише 16% того обсягу, який потрібний для Євро-2012. Якщо буде побудований новий термінал, то цей показник зросте до 76%.
"Але ми не віримо, що цей термінал буде побудований до турніру, тому він не приймається в облік при аналізі", - пишуть функціонери УЄФА. Проблема ще і в тому, що поки неможливе використання так званих допоміжних аеропортів в інших містах. Для Львова їх позначено два: один не сертифікований для прийому певних типів літаків, а другий знаходиться на території Польщі, а отже через необхідність проведення формальностей на українсько-польському кордоні, дорога від нього до Львова на автобусі займе більше, ніж дозволені УЄФА 4 години.
Ось які висновки робить УЄФА: "Необхідно виконати істотний обсяг робіт у Львівському аеропорту, щоб підготувати його до Євро-2012. Навіть за умови будівництва нового терміналу, необхідно буде будувати тимчасовий термінал. Паркування літаків буде проблемною. Допоміжні аеропорти на даний момент непридатні. Жешув у Польщі може функціонувати як допоміжний аеропорт, проте формальності на кордоні можуть часто доводити час шляху на більшу кількість годин, ніж оптимальні 4 години".
Коментарі