Після заборони на рекламу своєї продукції тютюнові компанії покинули "Формулу-1". Лише "Феррарі" вдалося продовжити контракт з PhilipMorris і зрідка, на трасах, де реклама не заборонена, логотип Marlboro ще з"являвся на червоних машинах. На решті автодромів його замінював штрихкод - поєднання смужок, в якому можна вгадати контури логотипу.
Цього року курці вирішили використовувати штрихкод скрызь - виключення не було зроблено навіть для Бахрейну, де тютюнова реклама не заборонена.
Цього тижня в інтерв"ю Autoweek представник "Феррарі" заявив:
- Логотип Marlboro більше не з"явиться на наших машинах, у PhilipMorris вирішили постійно використовувати штрихкод.
Контракт PhilipMorris і "Феррарі" закінчується у 2011-му.
×
Коментарі