Ексклюзиви
Понеділок, 04 серпня 2008 15:14

Легендарний плавець подав до суду на газету L"equipe

П"ятиразовий олімпійський чемпіон з плавання Ян Торп подав до суду на французьку спортивну газету L"equipe та на її журналіста за публікацію статті, де було сказано, що спортсмен приймав заборонені препарати, повідомляє Лента.Ру. На думку Торпа, стаття зашкодила його репутації.

Матеріал за підписом Дам"єна Рессіо вийшов в березні 2007 року. Автор стверджував, що в допінг-пробі австралійця, яку він здав в травні 2006 року, було виявлено "незвичайно високий" рівень тестостерона. У статті також говорилося, що австралійське анти-допінгове агентство вирішило не порушувати справу проти Торпа через недостачу доказів.

Судове слухання призначене на 22 вересня. За словами адвоката Торпа, його клієнт хоче отримати компенсацію за публікацію інформації, що псує його імідж. Про суму компенсації не повідомляється.

Ян Торп пішов зі спорту в листопаді 2006 року. Головними причинами такого кроку австралієць назвав травми, хвороби і відсутність колишньої мотивації.

За свою кар"єру Торп встановив 13 світових рекордів, виграв п"ять золотих олімпійських медалей і 11 разів ставав чемпіоном світу.

Зараз ви читаєте новину «Легендарний плавець подав до суду на газету L"equipe». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода