Уживані іномарки подешевшають
2

”Бентлі Флінг Спур” — один із найдорожчих легкових авто, проданих торік в Україні. Такі машини збирають вручну у Великій Британії. Кузов покривають понад 10 шарами фарби і лаку, салон обтягують шкірою певних видів тварин. Оснащують 8-циліндровим двигуном потужністю 550 кінських сил або 12-циліндровим на 635 кінських сил. Коштує така машина від 10 мільйонів гривень
Фото: TOPGIR.COM.UA
Найбільший ринок уживаних автомобілів розташований у селі Чапаєвка під Києвом. Працює щосуботи і щонеділі. На продаж виставляють кілька тисяч автівок. Найдешевша іномарка віком до 10 років — узбецька ”Деу Нексія”. Авто із пробігом 100–150 тис. км коштує до 90 тис. грн. Два роки тому таку продавали на 20% дорожче.

У квітні українці купили 10 тис. нових автомобілів — на 11% більше, ніж у березні. Попит на них зростає третій рік поспіль. Сім із десяти нових машин — кросовери. Це повнопривідні п'ятидверні автівки, які раніше називали "джипами" — за маркою американського виробника позашляховиків "Джип".

Найбільше українці беруть корейські "Кіа Спортедж" та японські "Тойота Рав4".

— Довго у п'ятірці найпопулярніших нових машин тримаються французькі легковики "Рено Сандеро", "Рено Логан" і кросовер "Рено Дастер", — каже автоексперт Тарас Брязгунов, 35 років. — Недорогі й відносно якісні. Хоча модель "Аркана" від того ж "Рено" не стала популярною. Бо її збирають в Україні з російських комплектуючих.

Українці мають сталі смаки.

— Люблять "Тойоти", хоч вони й недешеві, — розповідає. — Бо побутує міф, що "Тойота" не ­ламається. До китайських позашляховиків ставлення упереджыене. Однак ­протягом останніх років ці виробники зробили ривок у розвитку. Машини якісні й добре вком­плектовані.

За рік українці купують 80–90 тис. нових легковиків. Уживаних — втричі більше. Найчастіше везуть 8–10-річні машини з Європи.

— Там популярні невеликі седани й універсали, — каже Тарас Брязгунов. — Наприклад, "Рено Меган", "Фольксваґен Пассат", "Шкода Октавія". Переважно оснащені дизельними двигунами. Але в Європі постійно посилюють екологічні вимоги. Німці, французи й австрійці намагаються позбуватися машин на важкому паливі. Продають в Україну.

Останні три-чотири роки до нас все частіше везуть так звані "битки" зі США. Це автомобілі, що потрапили в аварію і їх розіграли на американському аукціоні. В Україну доправляють на морських кораблях-контейнеровозах, ремонтують.

— "Битки" дешеві, мають чесну історію, справжній пробіг. Американцям простіше купити нове авто, ніж відновлювати пошкоджене. Спродують за копійки. Їхні машини багато укомплектовані, відносно нові. До нас везуть 2–3-річні.

Електромобілів в Україні продають більше, однак їх все одно мало.

— Вони дорогі, — говорить Тарас Брязгунов. — Нові коштують від мільйона гривень, за винятком китайського "Джака".

З 2015 року найпопулярніші моделі подешевшали на 15–20%.

— Це стосується не лише битих автівок зі США чи Канади, а й євроблях, — додає. — Перенасичення ринку неновими іномарками знижує ціни на всі машини. Так буде й далі, вживані автомобілі дешевшатимуть.

50 тисяч гривень в середньому коштує "Заз — Славута", зроблена у 2009–2010 роках, яка має пробіг 100 тис. км

Приймач "Ауді" вмикався сам

Недорога машина віком 10 років може бути достатньо надійною. Головна умова — не ушкоджений кузов і дбайливий догляд, вважає автомеханік Юрій Сорока, 38 років.

— Навіть бюджетні 10-річні "Фольксваґени Поло" чи "Шкоди Фабії" з пробігами більше 150 тисяч не завдаватимуть клопотів, якщо за ними доглядали, — каже він. — Двигун і кузов машин такого віку в нормі. А дрібні болячки є у всіх. У недбалих людей авто за 10 років перетворюється на відро з гайками, бо не усувають проблеми на початковому етапі. До нас якось потрапила "Ауді" зі справним двигуном, але зі зламаною сигналізацією, приймачем, що сам вмикався і розряджав акумулятор. Руків'я коробки передач відпадало. Власники подібних машин не стежать за рівнем мастила, не міняють його вчасно. Те ж саме з охолоджувальною рідиною. Вона була каламутна. Раджу купувати авто, яке мало одного власника.

Зараз ви читаєте новину «Уживані іномарки подешевшають». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути