За перші два місяці цього року до офісу мовного омбудсмена найбільше звернень надійшло про порушення у сфері обслуговування.
Загалом у січні-лютому надійшло 455 звернень громадян. Інфографіку опублікував уповноважений з питань державної мови Тарас Кремінь.
60% скарг – щодо сфери обслуговування споживачів.
192 звернення стосуються відсутності української версії сайтів інтернет-магазинів і веб-сайтів, через які здійснюється обслуговування споживачів.
81 звернення – порушення безпосередньо під час обслуговування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У звільненому Ізюмі знайшли секретні документи Кремля: що планували окупанти
31 скарга надійшла щодо порушення мовного закону під час розміщення зовнішньої реклами і вивісок.
Тарас Кремінь отримав 13 заявок щодо викладання недержавною мовою у закладах освіти і п'ять звернень щодо порушення мовного закону медичними працівниками.
Три роки тому Верховна Рада ухвалила закон, що передбачає обов'язкове використання української мови в органах державної влади, місцевого самоврядування, публічних сферах громадського життя.
Українську мають знати чиновники всіх рівнів, судді, правоохоронці, працівники галузі освіти, медичної галузі, посадовці державних і комунальних підприємств, адвокати, нотаріуси.
Також українською мовою має працювати сфера обслуговування.
Коментарі