Касирка магазину "Епіцентр" у Києві відмовилася обслуговувати покупця українською та нібито назвала його нацистом.
Інцидент трапився ще 3 квітня у відділенні на Кільцевій дорозі, 1Б. Але суперечки в соцмережах не вщухають декілька днів поспіль. Спочатку про ситуацію на своїй сторінці у Facebook написав Олександр Лозовий, який і зіткнувся з грубістю у магазині.
"Коли я тактовно попросив, щоб спілкувалися зі мною державною мовою, її ніби щось укусило, вона категорично відмовилася це робити, обізвала мене нацистом і сказала, що "ми їх тут скоро повбиваємо", – пояснив чоловік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Думала лише про одне – до Москви": журналістка розповіла про перехід на українську
За кілька днів постраждалому телефонував директор "Епіцентру".
Пізніше щодо цієї історії звернулася до "Епіцентру" користувачка Тамара Лозова. На офіційній сторінці мережі гіпермаркетів у Facebook вона написала, що і сама стикалася з грубим ставленням касирів і закликала керівництво магазинів попрацювати над менеджментом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перехід на латинку і зміна розміру залізничних колій допоможуть "втекти" від Росії - Юрко Зелений
Але у коментарях до посту представник гіпермаркету заявив, що касир нібито не називала покупця нацистом.
Коментарі
1