середа, 04 вересня 2013 12:45

Як рекламісти використовують українських політиків

Як рекламісти використовують українських політиків
фото: "Відділ пропаганди"

Київський режисер і кліпмейкер Андрій Приймаченко творчо обіграв російсько-український торговий конфлікт.

2004 року Київ провідували російські правителі Володимир Путін і Дмитро Медведєв. Журналісти 5 каналу зняли, як Віктор Янукович під час урочистостей вгощає цих гостей цукерками. Путін тоді від цукерки відмовився.

Власник компанії Передова Андрій Приймаченко просто поклав це відео на пісеньку, під яку рекламується торгова марка "Roshen" - Comfortable Place у виконанні Рассела Сімонса.




Це пригадало, як смачно колись у рекламних цілях творчі люди використали передноворічну промову Віктора Януковича - коли той на підході 2011 року не міг пригадати сло́ва "ялинка".

Ще одну вигадливість рекламістів я спостеріг днями. При перегляді в інтернеті роликів з Іриною Фаріон, збоку вискакує рекламне віконце. Що б ви думали там рекламують? Школу іноземних мов.

Зараз ви читаєте новину «Як рекламісти використовують українських політиків». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути