Ексклюзиви
четвер, 18 лютого 2016 09:58

Вчені виявили сліди найдавнішого кисню на Землі

Міжнародна група дослідників під керівництвом професора Роберта Фрея виявила сліди перших кисневих процесів, що відбувалися 3,8 млрд років тому. Дослідження опубліковано в журналі Scientific Reports.

Вчені вивчили зразки залізистих порід формації Ісуа в Гренландії, вік яких досягає 3,7-3,8 млрд років. Зразки є морськими відкладеннями з шарами діоксиду кремнію і гідроксидів заліза. При цьому на хімічний склад осадових порід вплинули окислювально-відновні процеси, які відбувалися у древньому океані і залежали, в свою чергу, від обмінних процесів між гідросферою, атмосферою і суходолом.

Також дослідники детально вивчили мінеральний склад осадових порід, щоб виключити вплив на ізотопний склад вторинних гідротермальних процесів.