9 лютого в 1991 Open Data Incubator представили проект 7RedLines. Ініцатива покриє 70% залізничного трафіку в межах України. На реалізацію початкової версії потрібно $50 тис. Прототип команда робитиме своїм коштом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як можна невдало стрибнути з парашутом
"Укрзалізниця не контролює порядок вагонів. Припустимо у вас є три вагони, які мають стояти у хвості поїзда, а їх поставили в середину. На якійсь станції їх мають перечипити та направити в іншу сторону. Наприклад, їхали до Одеси, а треба до Маріуполя. Щоб вам перечипити ці три вагони в середину поїзда на інший склад, треба зробити 5 чи 6 ходок по станції, щоб відсунути ті вагони, які ззаду, вибрати конкретні та перечипити на інший потяг. Все це грошові та часові витрати. Навіть на роботу внутрішньої станції переставляння вагонів. Якщо це відслідковуватимемо та розумітимемо, що за цим стоїть і уникатимемо, на цьому не можна економити", - каже Антон Бережний, один з авторів проекту 7RedLines.
Стане зрозумілою навантаженість вагона. Так можна зупинити зношення вагону та колії. У команди є ідея розпізнавати типи вагонів та їх номерацію. Далі буде можливо створити базу усіх вагонів, де який вагон перебував у часі і просторі.
9 лютого відбулась презентація 5 ІТ- сервісів. Вони спрямовані на припинення корупції на державних підприємствах. Некомерційний інкубатор 1991 Open Data Incubator вибрав стартапи технологій, які забезпечать прозорі процеси управління інфраструктурою.
Коментарі