




Перший український літак без російських деталей майже готовий. Випробувальний політ відбудеться вже у березні або квітні. Зараз на нього монтують потрібні деталі та доокомплектовують. На роботу над літаком пішло 2 роки. ДП "Антонов" підписав угоди з Саудівською Аравією щодо постачання літаків з 2017 року.
Ан-132D матиме крейсерську швидкість 500 км/год і максимальну висоту крейсерського польоту 9 км. Вантажопідйомність - 9,2 т, довжина - 24,5 м, висота - 8,8 м, розмах крил - 29,2 м.
"Літак класу Ан-132D може коштувати від 30 до 40 мільйонів доларів у базовому виконанні. Коли це базовий транспортний літак, усе залежить від того, які комплектувальні на ньому стоять. Але порядок цін десь приблизно плюс-мінус однаковий. Західні комплектуючі постачаються на велику кількість літаків - це перевага",- каже Gazeta.ua директор програми Ан-132D ДП "Антонов" Олександр Хохлов.
Участь у створенні АН-132D брали Канада, США, Велика Британія, Німеччина, Франція та Саудівська Аравія.
Потребу світового ринку в таких літаках на найближчі 20 років керівництво підприємство оцінює в 900 одиниць.
Держпідприємство "Антонов" - це єдиний в Україні виробник транспортних, пасажирських літаків і літаків спеціального призначення. У числі найбільш відомих розробок підприємства - літаки Ан-32, Ан-148, Ан-158, Ан-74, Ан-124, Ан-70 і Ан-225.
Коментарі