середа, 21 березня 2018 14:25

Один із трьох у світі: в Полтаві показали унікальний космічний інструмент

Автор: kolo.news
  Універсальний інструмент для роботи у відкритому космосі. Має лише 2 аналоги у світі.

У Полтаві показали унікальний апарат для роботи у відкритому космосі. Він призначений для зварювання, паяння, різання металів та нанесення покриттів в умовах невагомості.

Аналоги цього електронно-променевого інструменту зберігаються тільки в Україні, Швеції та РФ, розповіли в Полтавському музеї авіації та космонавтики.

"Це універсальний ручний інструмент виробництва інституту електрозварювання імені Патона, 100%-ве вітчизняне виробництво. В нашій експозиції є світлина, де подібним апаратом в невагомості здійснювала зварювання космонавт Світлана Савицька", - сказав Владлен Орлов, провідний науковий співробітник музею.

Вказані зварювальні роботи проводилися на орбітальній станції "Салют-7" у 1984 році.

Автор: kpi.ua
  Світлана Савицька проводить зварювання у відкритому космосі

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи носять космонавти підгузки та яку планету видно неозброєним оком - 15 цікавинок про космос

Зараз такий апарат не виробляють. Зразок, представлений у полтавському музеї, перебуває в неробочому стані. Експонується на постійній основі.

Американський підприємець Денніс Тіто став першим в історії людства космічним туристом. У космос вирушив 28 квітня 2001 року. На політ витратив $20 млн. Він облетів Землю по орбіті 128 разів. Кожен виток навколо Землі коштував йому $150 тис.

Зараз ви читаєте новину «Один із трьох у світі: в Полтаві показали унікальний космічний інструмент». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua