Кращого і більшого вантажного авіатранспорту, ніж в Україні, немає ніде.
Так вважає Галина Суслова, керівник Інституту ІКАО, викладач Національного авіаційного університету.
"Наші літаки використовує весь світ. "Руслан" возить у США двигуни для Боїнга-777 з Канади, бо в них немає судна, на яке їх можна завантажити. Коли треба було перевезти генератор в Австралію, летіла наша "Мрія", - каже експертка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Мрія" святкує ювілей: найвідоміші рекорди найбільшого літака в світі
"Мрію" називає самодостатньою "жінкою".
"Всередині є все - і чим підняти вантаж, і чим пересунути. Якось виявилося, що різьба наша й австралійська не збігаються. Розвантажували довго. Потім місцеві вимагали, щоб усі регулярні рейси перенесли в інший аеропорт, бо хотіли подивитися на "Мрію", - додає Галина Суслова.
2018-го відзначали 30 років від її першого польоту.
Більше про роботу в авіації читайте в журналі "Країна" від 21 лютого.
"Мрію" створили у рекордно короткий термін – за три з половиною роки. Спочатку Ан-225 "Мрія" створювався як авіаційну транспортну систему для багаторазового космічного корабля "Буран". Планували перевозити компоненти ракети-носія і космічного корабля від місця виробництва та збирання до місця запуску.
Коментарі