Компанія Google оголосила, що у наступному році запровадить у браузері Chrome функцію, яка блокуватиме настирливу інтернет-рекламу.
Про це пише ВВС.
Корпорація надасть власникам сайтів інструмент Ad Experience Reports, який допоможе їм зрозуміти, яка реклама вважається прийнятною і як вирішити проблеми з рекламою, яка не відповідає стандартам.
Стандарти якості реклами визначатиме "Коаліція за кращу рекламу", в яку увійшли Google, Facebook, News Corp, Interactive Advertising Bureau (IAB), Procter & Gamble та інші компанії.
Неприйнятною буде вважатися реклама у вигляді спливаючих вікон, де автоматично включаються відеоролики і рекламні оголошення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google торік відключив 780 мільйонів рекламних оголошень
Власникам сайтів також буде доступний інструмент, який отримав назву Funding Choices. Вони зможуть надати користувачам можливість вибрати: відключити блокування реклами або заплатити за перегляд сайту без реклами.
Бета-версія цього інструменту вже доступна в Північній Америці, Великобританії, Німеччини, Австралії та Новій Зеландії.
Компанія Samsung випустила оновлення для стандартного браузера на смартфонах, яке включає в себе блокувальник реклами.
Коментарі