Українські авіабудівники відновлюють масштабну програму з виробництва пасажирських літаків Ан-158.
Програма була фактично призупинена через розірвання співпраці з Росією, передає ТСН.
Про відновлення програми серійного виробництва заявив новопризначений керівник "Антонова", Олександр Донець.
Кілька останніх місяців колектив "Антонова" вимагав, щоби керівником 10-тисячного колективу поставили людину з їхньої галузі – і таки домігся свого. Новопризначений очільник держпідприємства поставив мету добудувати ці літаки.
"Для мене найголовніше зараз – це запустити серійне виробництво на нашому підприємстві. Ми впевнені, що майбутнє у нас світле, тут сумнівів немає", – заявив Олександр Донець.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали ім'я нового президента держпідприємства "Антонов"
На сьогодні у цехах "Антонова" стоять 10 планерів літака Ан-158. Деякі з них майже готові.
Літак Ан-158 — близькомагістральний пасажирський літак, продовження модельного ряду вантажного Ан-148. На сьогодні випустили 20 літаків для РФ та Куби. Сертифікований для перевезення 99 пасажирів на відстань до 2,5 тис. км або 86 пасажирів на 3,1 тис. км. Може літати вдень і вночі в будь-який час року в простих і складних метеоумовах.
31 травня 1946-го створили Дослідне конструкторське бюро. Його очолив авіаконструктор Олег Антонов. З моменту створення бюро базувалося на Новосибірському авіаційному заводі. У 1952-му — переїхало до Києва. До цього моменту на заводі створили сільськогосподарський літак АН-2, планери А-9 та А-10.
Коментарі