понеділок, 27 лютого 2017 12:47

53 роки тому презентували унікальний підводний атракціон
5

Мезоскаф "Огюст Пікар"
Мезоскаф "Огюст Пікар"
Мезоскаф "Огюст Пікар"
Мезоскаф "Огюст Пікар"
Мезоскаф "Огюст Пікар"

Перший у світі підводний човен для туристів з'явився 53 роки тому. 27 лютого 1964 року у Швейцарії спустили мезоскаф "Огюст Пікар".

Цей апарат міг зависати у товщі води на глибині 100 м. Завдяки цьому туристи могли досліджувати підводні пейзажі.

Мезоскаф сконструював швейцарський океанолог Жак Пікар, винахідник стратостата і батискафа.

Пікар з 1953 року планував створити апарат для дослідницьких місій під водою, але на цей проект ніхто не давав грошей. Тоді він запропонував директору Швейцарської виставки ідею побудувати незвичайний атракціон - туристичний підводний апарат для занурення в Женевське озеро. Для цього проекту Пікар без проблем отримав необхідні кошти.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 59 років тому випустили перший автомобіль з варіатором

Це був 25-метровий апарат у формі циліндру 3 м завширшки. Важив 165 т і мав 75 к.с. Зовні нагадував типовий підводний човен. Ним керувала команда підводників і морських офіцерів. Вміщав до 40 туристів.

За рік своєї роботи мезоскаф занурився 1100 разів із загальною кількістю більше 33 тис. пасажирів.

У 1965 році "Огюст Пікар" продали американській компанії за $100 тис.

Підводні туристичні човни існують і сьогодні. Вони вміщають 24-64 людини, опускаються на 100-метрову глибину.

Зараз ви читаєте новину «53 роки тому презентували унікальний підводний атракціон». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути