Ексклюзиви
четвер, 04 березня 2010 16:54

В кішківнику кожної людини живе за 160 видів мікроорганізмів - вчені

Дослідження ДНК показало, що в кішківнику здорової людини може жити близько тисячі різних видів мікробів, пише The Independent.

При цьому в кішківнику кожної людини одночасно проживає близько 160 видів мікроорганізмів, і більшість цих видів однакові для різних людей, відзначає автор статті Стів Коннор, посилаючись на дослідження, опубліковане в журналі Nature.

Для свого дослідження вчені взяли зразки фекалій 124 європейців і проаналізували ДНК, що містяться в них, за допомогою методики, відомої під назвою "метагеноміка".

"Ми використали цю передову технологію розшифровки послідовності ДНК, щоб створити широку карту всіх генів бактеріальної флори в нашому кишечнику. Ми знайшли близько тисячі видів бактерій, і ми навряд чи знаємо, що це за бактерії, і поняття не маємо, що вони роблять", - заявив Єрун Рас з Брюссельського вільного університету, член міжнародної групи вчених, яка займалася розшифровкою генів.

"Для нас було дивно дізнатися, що між нами набагато більше спільного, ніж ми думали. Кішківники різних людей мають значну подібність у сенсі складу та функцій видів, що мешкають в них, у той час як раніше вважалося, що флора людського кішківника дуже мінлива", -- додав він.

Inopressa