середа, 18 серпня 2010 19:05

Учені відкрили шлях до створення реальної вакцини проти ВІЛ

Співробітники Санкт-Петербурзького Біомедичного центру зробили наукове відкриття, яке дозволить їм створити реально працюючу вакцину проти ВІЛ.

Як роз'яснили вчені, в СНІД однією з найбільш важливих фаз є перші 10-20 днів після зараження ВІЛ-інфекцією. Це пік концентрації вірусу.

На прикладі наркозалежних людей дослідники з'ясували, що саме в період гострої інфекції всі геноми однакові для певного хворого.

Тепер стоїть завдання зрозуміти, чим віруси у різних людей схожі на цій стадії. Тоді можна буде створити вакцину.

Варто відзначити, що схоже відкриття раніше було зроблене американськими вченими на людях, які заразилися ВІЛ-інфекцією при гетеросексуальному контакті.

Наявність же однієї вірусної частинки в організмі пацієнта, який вживав наркотики ін'єкційно, на гострій фазі захворювання російськими фахівцями відкрито вперше.

Це доводить той факт, що в організмі людини спрацьовує одна вірусна частка при будь-якій формі передачі вірусу.

Під час розробки вакцини слід звертати увагу саме на цю вірусну частку.

Також відомо наступне: на гострій фазі захворювання організм справляється з вірусом СНІДу. Потрібно зрозуміти, як це відбувається.

Вчені планують дослідити наслідки лікування на стадії піку концентрації вірусу.

Нагадаємо, Україна є лідером серед країн Європи за темпами зараження СНІДом.

NEWS ru.com