четвер, 27 березня 2008 09:32

Учені знайшли спосіб запобігти старінню

Врегулювання рівнів інсуліну в крові допоможе продовжити людське життя. Дослідники військово-медичної школи Гарварду виявили, що нормалізація цієї речовини в організмі черв"яків дозволяє мікроорганізмам жити на тиждень довше, тоді як звичайна тривалість їх життя складає два тижні. Учені, що розглянули генетичну стежку і клітинні процеси інсуліну, зробили висновок, що гормон має вплив на функції, що викликають старіння.

Інсулін відповідає за кількість цукру в крові, обробляє глюкозу, пригнічує запальні процеси і забезпечує клітини енергією. Генетики відкрили ще одну властивість інсуліну - вони вивчили ефекти зміни його рівнів в різновиді крихітного черв"яка сaenorhabditiselegans. Було встановлено, що чим більше були рівні інсуліну, тим менше виявлялася діяльність антинамовницького і антиокислювального білка Skn-1. Знижуючи рівні інсуліну, американські медики збільшили кількість Skn-1 і продовжили життя черв"яків, повідомляє Newsland.

Зараз ви читаєте новину «Учені знайшли спосіб запобігти старінню». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua