середа, 29 жовтня 2008 13:26

Учені виявили в мозку "зону ненависті"

Британські вчені з Університетського коледжу Лондона вперше ідентифікували ділянку мозку, що відповідає за ненависть і агресію людини.

Професори Семір Зекі і Джон Ромайя вже протягом тривалого часу вивчають процеси в мозку в період романтичної закоханості. Але в ході цього наукового дослідження фахівці вирішили також вивчити і протилежні закоханості почуття: а саме ненависть і агресію.

Виявилося, що в мозку зони страху, небезпеки й загрози, не перетинаються з новою виявленою зоною ненависті й агресії.

"Ненависть часто розглядається як погана пристрасть, яка повинна бути зм"якшена, взята під контроль і викоренена. Однак для біологів ненависть так само цікава, як і любов. Як і любов, вона часто виглядає ірраціональною і може вести людей, як до героїчних, так і злих дій ", - каже вчений Зекі.

За його словами, було вивчено вплив ненависті, спрямованої на інших людей. В експерименті брали участь 17 добровольців, активність мозку яких вимірювалася в той момент, коли вони розглядали фотографії людей, яких ненавидять, або просто знайомих.

В результаті спостереження, фахівці виділили ділянки мозку, які пов"язані з почуттям ненависті. Виявилося, що це структури кори і підкорки мозку, пов"язані з агресивною поведінкою та координацією рухів, повідомляє РИА Новости