пʼятниця, 26 серпня 2011 12:05

Учені відкрили діамантову планету

Міжнародна група вчених відкрила незвичайну планету, яка складається із з'єднань, схожих на земні діаманти.

Відкриття було зроблене під час спостережень за зіркою 1719-1438, розташованою за 4 тисячі світлових років від Землі. Це незвичайне світило діаметром всього 20 км, належить до класу пульсарів і обертається навколо своєї осі зі швидкістю в кілька сотень обертів за секунду, випромінюючи найпотужніші радіохвилі.

Проте нерегулярна пульсація цих хвиль наштовхнула вчених на думку, що на їхньому шляху стоїть якийсь космічний об'єкт, що створює перешкоди.

Уважно вивчивши цей сектор галактики Чумацького Шляху, вчені й виявили величезне небесне тіло, що досягає в діаметрі 60 тисяч км - тобто в п'ять разів більше Землі.

Як стверджують астрономи, ця планета, вага якої в 300 разів перевищує вагу Землі, є частиною великої погаслої зірки. Погаснувши, ця зірка залишила після себе лише ядро, що складається зі сполук вуглецю та кисню, схожих на земні алмази, повідомляє ИТАР-ТАСС.

Зараз ви читаєте новину «Учені відкрили діамантову планету». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua