субота, 19 квітня 2008 16:16

Учені довели користь пива для спортсменів

Група вчених з університету Гранади (Іспанія), провівши кілька тестів, виявила, що півлітра пива після фізичних навантажень краще й швидше відновлює водний баланс організму, ніж звичайна вода.

Дослідження проводились під керівництвом професора Мануеля Гарсона, що разом з колегами провів серію експериментів, в яких приймали участь 25 студентів-добровольців.

У ході експерименту добровольці робили вправи на біговій доріжці до знемоги при температурі повітря 40 градусів Цельсія. Після цього у них вимірювали рівень зневоднювання організму, оцінювали моторні функції й здатності до концентрації. Далі половині студентів давали півлітра світлого іспанського пива, а іншим - просту воду.

У підсумку виявилося, що в тих, хто пив пиво, відновлення рідинного балансу відбувалося набагато краще, ніж у тих, хто пив звичайну воду. Фахівці вважають, що цукор, солі й вуглекислий газ, які містяться в пиві, допомагають кращому засвоєнню рідини, а вуглеводи заміняють витрачені під час фізичних вправ калорії.

Оскільки звичайна здорова людина за годину фізичних вправ втрачає в середньому біля літра води, то у зв"язку із цим вчені рекомендують у рамках спортивної дієти випивати щодня чоловікам півлітра, жінкам - чверть літра пива.

Зараз ви читаєте новину «Учені довели користь пива для спортсменів ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua