У своїй новій книзі, яка називається "Клік: що мільйони людей роблять в інтернеті і що все це означає", Тансер пише, що аналіз пошукових запитів не просто відображає те, що відбувається в інтернеті, але дає ширшу картину суспільства і поведінки людей. "Існує декілька схем того, як ми використовуємо інтернет, які ми повторюємо часто і передбачено, від пошуку дієт і суконь на вечірку до вирішення питання, як ми розважатимемося на вихідних", - сказав він в інтерв"ю Рейтер.
Тансер, керівник консалтингової компанії в області інтернет-пошуку Hitwise, сказав, що головною зміною у використанні інтернету за останнє десятиліття стало зниження інтересу до порнографії і сайтів "Для дорослих". За його даними, число запитів на пошук порнографії скоротилося приблизно до 10 відсотків з 20 відсотків десять років тому, а найбільший попит тепер мають соціальні сайти.
"Число відвідувачів соціальних сайтів виросло, а кількість відвідувачів порнографічних сайтів - зменшилося, - сказав Тансер, відзначивши, що люди у віці 18-24 років все рідше шукають порнографічні сайти. - Я вважаю, що молоді люди проводять так багато часу в соціальних мережах, що у них немає можливості проводити час на "дорослих" сайтах".
Зміна способів спілкування - одна з найпомітніших змін в суспільстві за останні п"ять років, вважає Тансер. Проте дані, які він аналізував, також дали йому уявлення про те, що займає людей, дозволяючи передбачати результати реалити-шоу на телебаченні.
Одержимість знаменитостями також відбилася в результатах аналізу. Сайти "зірок" привертають більше уваги, ніж сторінки, присвячені релігії, політиці, здоровому способу життя і дієтам разом узятим, і не схоже, що їх популярність знижується. Ця любов до знаменитостей охоплює і президентські вибори в США. Користувачі шукають зображення кандидата у віце-президенти від республіканців Сари Пелін частіше, ніж її політичні тези, повідомляє Reuters.
Коментарі