Майстер женевської перукарні карає клієнтів, які спізнюються, грошовим штрафом.
Літня жителька женевського кварталу Les P?quis була змушена заплатити 160 франків (130 євро) як відшкодування збитку своєму перукареві за те, що запізнилася до нього на зустріч на 4 хвилини.
З суворою вдачею власника перукарні Joyma Coiffure Жана Естоппі довелося зіткнутись багатьом його клієнтам. Однак, за його словами, усі клієнти поверталися.
"Це все вигадки!", - обурюється Естоппі, однак визнає, що клієнтка все-таки сплатила 160 франків штрафу.
Щоправда, перукар стверджує, що жінка спізнилася не на 4, а на 35 хвилин. І вона спочатку погодилась сплатити штраф, а потім відмовилася від своїх слів. Зрештою, перукар повернув їй гроші.
Естоппі вирішив посилити правила прийому відвідувачів через випадки неявки клієнтів, тому що через скасування "сеансу", замовленого раніше, він втрачає гроші. "Це неповага. В інших сферах багато хто користується такою мірою покарання. Я сподіваюся, що інші перукарні приєднаються до нас", - заявив він.
Зараз клієнт, що спізнився до Естоппі на 15 хвилин, повинен заплатити суму, що дорівнює одному відвідуванню. Така ж міра застосовується до тих клієнтів, які записались до перукаря, але так і не відвідали його. Правда, штраф виписується тільки в тому випадку, якщо забудькуватий клієнт вирішить прийти до перукаря знову, повідомляє 20minuten.
Коментарі