Середньонімецький канал, напевно, єдиний канал у світі, який не тільки з'єднує річки, а й перпендикулярно перетинає їх. Одним з таких перетинань є найбільший судноплавний акведук у світі Магдебурзький водний міст, пише tainyplanet.mirtesen.ru. Міст довжиною 918 метрів перетинає Ельбу. Будівництво водного моста почалося ще в 30-х роках минулого століття, а завершилось тільки в 2003-му. Тепер річкові судна можуть плавати по найкоротшому шляху.
Магдебурзький водний міст - міст у Німеччині, що з'єднує два важливих канали: канал Ельба-Хафель і Середньонімецький канал, через який здійснюється сполучення з індустріальним районом - долиною Рура.
Уперше ідея будівництва такого моста була озвучена ще 1919 року, і до 1938 року суднопідіймач Ротензеє і опори мосту були готові. Проте будівництво відкладалося під час Першої і Другої світових воєн. Після того, як Німеччина була розділена на початку холодної війни, будівництво було відкладено на невизначений термін урядом НДР. З об'єднанням Німеччини його зведення знову стало пріоритетним завданням.
Будівництво почалося 1997 року і було завершене через шість років (у жовтні 2003 року). На нього було витрачено близько півмільярда євро, 68 000 метрів кубічних бетону та 24 000 тонн сталі, повідомляє wikimapia.org.
Водний міст дозволив річковим баржам уникнути довгого й небезпечного проходу вздовж Ельби. Раніше відвантаження та завантаження барж часто зупинялося, коли рівень Ельби падав, тепер же ця проблема вирішена. Магдебурзький водний міст відкритий для відвідувачів і туристів, тут є місце для стоянки автомобілів, велосипедні та пішохідні доріжки, а також невеликий музей, в якому можна дізнатись про будівництво споруди, розповідає сайт lifeglobe.net.
Коментарі