Використаний в літаку паливний елемент забезпечував електричну потужність 550 Вт за рахунок реакції взаємодії водню і кисню; при цьому виділялася лише вода.
Енергетична ефективність системи в чотири рази вища, ніж у аналогічного за масою двигуна внутрішнього згорання і в сім разів вища, ніж у системи з акумуляторної батареї тієї ж маси.
Маса літака Ion Tiger - менше 17 кг; корисне навантаження - понад 2 кг.
Маса літака Ion Tiger - менше 17 кг
Безпілотний літак на водневих паливних комірках Ion Tiger, створений фахівцями Naval Research Laboratory (NRL) встановив неофіційний рекорд тривалості польоту на одній заправці для машин такого типу - 23 години 17 хвилин.
Випробувальний політ Ion Tiger відбувся 9 - 10 жовтня на полігоні Aberdeen Proving Ground. У розробці силової установки цього безпілотника (UAV) також брали участь вчені Університету Гаваїв, інженери компаній Protonex Technology і HyperComp Engineering.
Як і всі електричні апарати, Ion Tiger безшумний
Паливна комірка Ion Tiger здатна виробити в 7 разів більше енергії в порівнянні з рівною за масою батареєю.
Використання безпілотних літальних апаратів в останні роки розширюється, тому що вони здатні забезпечувати виконання безлічі функцій від збору розвідувальної інформації до забезпечення зв"язку - їх неможливо виявити через безшумність. До недавнього часу їх можливості були обмежені ємністю літій-іонних батарей, але водневі паливні комірки зможуть не тільки збільшити польотний час, але й скоротити кількість злетів-посадок.
Крім того, вчені мають намір створити портативні акумулятори на водні для підрозділів морської піхоти.
За матеріалами: Популярная механика
Коментарі