




Перед вами роботи Джитиша Каллати - одного з найбільш видатних фігур художнього світу сучасної Індії. Художник працює в різних жанрах: живопис, скульптура, фотографія та інсталяція.
Його теми і сюжети описують як "брудну стару і і латану тканину сучасної міської Індії". Каллат зачіпає такі нагальні і серйозні проблеми як спроби Індії стати повноцінним учасником світової економіки, транспортну та житлову кризу, міське планування, кастову систему, нетерпимість в суспільстві і непрозорість уряду. Крихкість людського життя і смерть - повторювані теми у творчості Каллата. Присутні вони і в його останньому проекті - серії скульптур великого розміру, схожих на скелети динозаврів з музею природної історії.
"Кістяні" машини Каллата перегукуються з його фотографіями машин, вантажівок, автомобілів і автобусів, спалених дощенту під час громадських заворушень. Художник перетворив ці зображення машинних ендоскелетів кольору паленої умбри у витончені білі скульптури, які сам автор описує як "гротеск, бурлеск і фарс в рівних пропорціях".
Коментарі