Молодь не любить соціальні мережі, популярні серед тридцятирічних.
До такого висновку дійшли американські вчені, які опитали інтернет-користувачів США в рамках проекту Internet & American Life науково-дослідницького центру Pew.
Середній вік користувачів мережі Facebook складає 33 роки, а Twitter - 31 рік, передає Ассошіейтед Прес. При цьому аудиторія першої старіє, а другої - молодшає. За даними аналітичної компанії comScore, у вересні 18-24-літні забезпечили 18% трафіку Twitter (рік тому - 11%), а 12-17-річні - 12% (рік тому - удвічі менше).
Тим часом дослідники з центру Pew встановили, що 18-24-літні часто вступають у Twitter-спільноту під натиском старших товаришів або тільки для того, щоб слідкувати за повідомленнями своїх кумирів, а зовсім не через бажання спілкуватися з усім світом за допомогою мікроблогів. Більшість віддає перевагу звичайним СМС та іншим соціальним мережам, які мають статус "молодіжних" і в яких можна спілкуватися з невеликим колом людей, не виставляючи напоказ свої думки. Twitter у поданні юних американців - забава іншого покоління.Психологи зазначають, що в сучасному суспільстві, схибленому на інформаційних потоках, виник парадокс: з одного боку, нав"язується думка про те, що ведення блогів - це обов"язок кожного свідомого громадянина, з іншого - все постійно твердять про неможливість довіряти Інтернету дуже велику кількість особистих даних .
Спостерігачі поспішають також підкреслити, що у молоді складається невірне уявлення про "Твіттер". Справа в тому, що цей сервіс своєю простотою і трохи незвичайною ідеєю (спробуйте укласти думку в 140 знаків), а також ЗМІ-галасом, залучив покоління, яке до цього часу боялося наблизитися до комп"ютера. Ця та інші соціальні мережі останнім часом стирають межу між сучасним цифровим поколінням і старшими. Ось і все. Молодь звикла, що Інтернет належить їй, і надто болісно реагує на інтерес своїх батьків до веб-спілкування.
За матеріалом: Компьюлента
Коментарі