понеділок, 01 квітня 2019 12:38

Астрономи відкрили другу "неможливу" галактику

Фото:Science Alert

Група дослідників практично не виявила темної матерії в новій галактиці NGC 1052-DF4. Усі дані по швидкостям зірок у ній несумісні з наявністю темної матерії, повідомляє Science Alert.

DF4 стала уже другою галактикою, яка вочевидь не має темної матерії. У минулому році астрономи за допомогою космічного телескопа Хаббл і наземної обсерваторії Кека знайшли подібну галактику NGC 1052-DF2, у якій здається, повністю відсутня темна матерія.

"Виявлення другої галактики з дуже невеликою кількістю або відсутністю темної речовини настільки ж захоплююче, як і найперше відкриття DF2. Це означає, що шанси знайти більше цих галактик зараз вище, ніж ми думали раніше. Оскільки у нас немає хороших ідей про те, як утворилися ці галактики, я сподіваюся, що ці відкриття спонукають більше вчених працювати над цією загадкою", - наголосив астроном Пітер ван Доккум з Єльського університету.