




Для нової амфібії під назвою Iguana 29, яка розвиває у воді 35 вузлів (65 км / год), не потрібен причал - яхта сама їде по землі на висувних гусеницях зі швидкістю 8 км / год.
"Ігуана-29" - це дітище бізнесмена Антуана Брюжіду (Antoine Brugidou), його тезки дизайнера Антуана Фрітша (Antoine Fritsch), архітектора Тангі ле Біана (Tanguy Le Bihan), а також команди інженерів, здебільшого автомобільних. Компанія Iguana Yachts, заснована в 2008-му і в грудні 2011 року виводить на світовий ринок свій перший комерційний продукт: яхту-амфібію за ціною 220 тисяч євро.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У швейцарських озерах плавають автомобілі-амфібії
Довжина судна, що бере на борт 10 людей, - 8,6 м, ширина - 2,5 м, осадка - 0,45 м, вага - 2 тонни. У морі "Ігуана" використовує 300-сильний ДВС, а на землі допоміжний двигун потужністю 40 к.с.
Крім того, як повідомляє Gizmag, можлива гібридна версія яхти, яка здатна рухатись тільки на електротязі, - це стане в нагоді для подорожей по заповідних місцях з жорсткими екологічними вимогами.
До речі, компанія стверджує, що спеціальні м'які гусениці машини розроблені таким чином, щоб чинити на грунт не більший тиск, ніж пішохід.
Коментарі